Založ si blog

Archív: august, 2019

Nezákonná domová prehliadka – Part 4. Keď granát nie je granát.

Počas domovej prehliadky bol zadržaný predmet označený RG4 uvedený v bode č. 3 Zápisnice o vykonaní domovej prehliadky ČVS: KRP-346/1-VYS-NR-2014 zo dňa 10.02.2015. V zápisnici o vykonaní domovej prehliadky sa nenachádza k tejto veci žiaden bližší popis, ktorý by vec opisoval a umožnil tým jeho presnú identifikáciu tak, ako to predpisuje § 93 Trestného poriadku. Osoby, […]

Pokračovanie článku

Nezákonná domová prehliadka – Part 3. Kto je mafia na Slovensku?

Po príchode do práce (utorok 10.02.2015) oznamujem raňajšie extempore svojmu nadriadenému v zamestnaní. Nakoľko ma pozná a vie že nie som ani fašista, ani extrémista, poďakuje že som ho informoval, a ďalej sa prípadu nevenuje. Konzultujem prípad s právnikmi, ktorí ma ubezpečujú, že konanie polície bolo protizákonné. Aby som zistil čo je vo veci, nasledujúci deň […]

Pokračovanie článku

Nezákonná domová prehliadka – Part 2. Čo je zákonné a čo už nie?

Je utorok, 10. februára 2015, o 8:00 už mám za sebou jednu domovú prehliadku. U mňa doma! Podľa môjho názoru lov nebol úspešný – policajti nenašli žiadne extrémistické materiály, ktoré by sme zhromažďovali, vyhotovovali, alebo nebodaj šírili a tým akokoľvek porušili zákony Slovenska! Nakoniec svedčí o tom zoznam zadržaných vecí. Počas domovej prehliadky sa […]

Pokračovanie článku

Vracajú sa 50-te roky? Nezákonná domová prehliadka alebo politická objednávka?

Domová prehliadka je druhý najvážnejší zásah do práv jedinca spoločnosti. Ak sa môže stať, že sa vykoná na základe vykonštruovaných skutočností, je to faktické pošliapanie princípov DEMOKRACIE. Chcel by som sa s Vami podeliť o moju skúsenosť. Píše sa síce rok 2015, ale od jedného februárového utorka mám dojem, že je rok 1950. Začiatok dňa: 6:00 hod.. Niekto […]

Pokračovanie článku

Možno niekomu bude vadiť aj to, že som oblečený? Alebo skúsenosť z nočného života v meste.

Dnes som s partiou 6 ľudí “ brázdil“ nočné Komárno. Presúvali sme sa ako partia z podniku do podniku, ak bola niekde záverečná, išli sme ďalej do podniku ktorý ešte bol otvorený. Zábava začala ešte včera, a ja som odišiel z domu aj s fotoaparátom, ktorý mi visel v krku. Približne o pol druhej sme zakotvili v nemenovanom zábavnom podniku v Komárne. Tu sa na […]

Pokračovanie článku

Neplatná exekúcia za smeti – part 2. Kto nebojuje, nemôže ani vyhrať.

V predošlom blogu som opísal strasti Adama domôcť sa pravdy vo veci exekútorom protiprávne vymáhaného poplatku za smeti. Výška poplatku za smeti stanovená mestom Komárno na rok 2019 a jednu osobu je 27 €, v roku 2012 to bolo 18 €. Že samospráva bojuje za tieto peniaze je prirodzené, veď jej to predpisuje zákon, ale Adam (mimochodom právny samouk) presvedčený o svojej […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

dartkn

Hľadanie pravdy je náročné. Ale oplatí sa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 75854x
Priemerná čítanosť článkov: 3161x

Autor blogu

Kategórie