Založ si blog

Nezákonná domová prehliadka – Part 3. Kto je mafia na Slovensku?

Po príchode do práce (utorok 10.02.2015) oznamujem raňajšie extempore svojmu nadriadenému v zamestnaní. Nakoľko ma pozná a vie že nie som ani fašista, ani extrémista, poďakuje že som ho informoval, a ďalej sa prípadu nevenuje. Konzultujem prípad s právnikmi, ktorí ma ubezpečujú, že konanie polície bolo protizákonné. Aby som zistil čo je vo veci, nasledujúci deň sadám do auta a so žiadosťou o umožnenie nahliadnutia do spisu odchádzam na Krajské riaditeľstvo PZ v Nitre (v prílohách). Nechajú ma čakať na vrátnici, kam príde sekretárka a moju žiadosť prevezme. Trvá celý mesiac, kým dostanem odpoveď –  samozrejme „nevyhovejú mojej žiadosti“ (v prílohách). V zmysle zákona som zúčastnená osoba, nakoľko domová prehliadka bola vykonaná v byte, ktorý je v mojom vlastníctve, a boli zadržané veci, z ktorých niektoré sú moje. Dodržanie zákona ale nie je silnou stránkou slovenskej polície.

Ale po poriadku: zápisnica o vykonaní domovej prehliadky musí obsahovať menoslov osôb, ktoré sa domovej prehliadky zúčastnili. Zápisnica ako si to môžete pozrieť obsahuje 4 mená policajtov + jedno meno nezúčastnenej osoby. Ale v mojom byte bolo spolu 7 osôb. Prečo sa mená dvoch prítomných nenachádzajú v zápisnici? Cestujem za učiteľom trestného práva, ktorý robil vyšetrovateľa viac ako 25 rokov do Banskej Bystrice. Po prekontrolovaní predložených dokladov jednoznačne konštatuje porušenie zákona zo strany polície, nakoľko veliaci dôstojník umožnil dvom osobám, ktoré nie sú uvedené v zápisnici, zúčastniť sa domovej prehliadky. Okamžite (12.03.2015) podávam sťažnosť voči príkazu na domovú prehliadku a voči postupu vykonania domovej prehliadky adresovanú na Generálnu prokuratúru. Tá moju žiadosť podstupuje na Krajskú prokuratúru v Nitre (KP v Nitre). Súčasne (17.03.2015) podávam sťažnosť na KP v Nitre voči postupu vyšetrovateľa KR PZ v Nitre. Tá vec odstupuje na Okresnú prokuratúru v Komárne (OP v Komárne).

OP v Komárne konštatuje, že ja „nie som zúčastnená osoba podľa § 45 ods. 1 Trestného poriadku, lebo zúčastnená osoba je osoba, ktorej môže byť, podľa návrhu má byť alebo bola zhabaná vec, peňažná čiastka alebo majetok“. V mojom byte boli zhabané veci, moje veci, odnesené policajtmi, ale predsa nie som zúčastnená osoba? Vidíte to protirečenie pani prokurátorky JUDr. Kataríny Purkartovej? Nasleduje siahodlhé vysvetľovanie, čo je to zhabanie veci.

Vec zaslaná na GP SR, odstúpená na KP v Nitre, postúpená na Sekciu kontroly MV SR, má tiež zaujímavý dovetok. Konštatujú, že nezistili porušenie zákona tým, že v byte sa nachádzali dve osoby neuvádzané na zozname prítomných osôb. Vraj boli prítomní len ako tlmočníci! Museli to byť ale veľmi tajný tlmočníci, ak aj ich meno sa nesmie uvádzať. Potom ale nechápem, že prečo „tlmočník“ – pracovník OR PZ v Komárne vykonáva aktívne domovú prehliadku – teda hrabe sa v mojich veciach, každú jednu zadržanú vec našiel a priniesol technikovi práve jeden a ten istý „tlmočník“! A čo by mali tiež vysvetliť, jeden z „tlmočníkov“ bol môj bývalý kolega. Dobre vedel, že by som nemohol byť policajtom, ak by som neovládal slovenský jazyk. Ale istota je istota, veď „pomáhajú a chránia“! Čo ak som už zabudol po slovensky?

Nasledujú ďalšie moje sťažnosti, ako na MV SR, tak aj na KP v Nitre a OP v Komárne. Všetko je márne. Žiadne moje argumenty neberú do úvahy.

Dňa 15.6.2015 mi pán vyšetrovateľ mjr. Ing. Dušan Jóža vracia niektoré zadržané veci: 3 ks semiačka neznámeho pôvodu (s nimi som asi chcel rozvrátiť Slovenský ekosystém), semiačka neznámeho pôvodu v papierovej skladačke (ďalší teroristický materiál, ktorým som sa vyhrážal a hanobil rasy národy, národnosti etnické skupiny alebo pôvod rodu!), pivová fľaša Hitlerbeer, vínová fľaša s obrázkom Hitlera. Dve ID karty, ktoré sme našli v pivnici domu si samozrejme policajti nechali. Nikde na zozname nevidím, že by mi vrátili atrapu granátu RG4. Prečo? Nakoľko mi vrátil väčšinu vecí (okrem atrapy granátu), mám už len jednu otázku: „Je týmto tento prípad ukončený?“ Jeho odpoveď ma ale úplne dorazila: „Nie, pokračujeme vo vyšetrovaní!“. Pre Boha, v akom vyšetrovaní? Policajti VYKONŠTUUJÚ prípad, bez dôkazov, urobia bezdôvodne domovú prehliadku, nič nenájdu, ale pokračuje sa vo vyšetrovaní? Pre koho som vlastne nepohodlný? Ak sa pokračuje vo vyšetrovaní, môžu ma bez problémov nechať sledovať, či odpočúvať?! Nepodnikám, nie som politicky aktívny, som len obyčajný radový zamestnanec, nie som bohatý, nemám žiadne pozemky, ani iné lukratívne majetky.

Dlho nechápem, čo sa stalo, a prečo sa stalo. Ja ani nikto kto býva v mojom byte NIE SME EXTRÉMISTI !!!!! Ja aj môj syn máme kamarátov rôznej farby pleti, rôznych národností, rôznych etnických skupín. Ak si kúpim na dovolenke v Taliansku (alebo aj na webshope) fľašu vína, na ktorej je obrázok Hitlera, už som fašista? Alebo je pravda ukrytá niekde úplne inde, a fľaša s obrázkom Hitlera je len vhodná zámienka na diskreditáciu mojej osoby?

Zhruba po pol roku sa mi do uší dostáva zaujímavá informácia. Na jednej oslave je prítomný aj vysoko postavený funkcionár polície. A ten sa v poriadne podguráženom stave chválil prítomným, citujem: „aj ten XY môže ísť do pi.., a môže sa sťažovať kde chce, všade to máme ošetrené. Aj v Komárne, aj v Nitre, na polícii, aj súde aj prokuratúre.“ Teraz som pochopil, prečo všetky moje sťažnosti končia neúspechom. Ale ak je toto pravda, potom máme na Slovenku veľmi vážny problém!

Lebo ak je toto pravda, potom mám taký dojem, že mafia nie sú gangstri, ako ich poznáme z filmov, ale myslím si že mafia sú policajti, sudcovia a prokurátori prepojení do zločineckej skupiny! Ľudia zo štátnej správy, ktorí chodia spolu na poľovačky, na dovolenky, či na žúrky.

V nasledujúcom blogu opíšem príbeh atrapy ručného granátu/negranátu RG4.

Sme na ceste do pekla?

06.04.2024

Nie, nie sme! Ja si myslím, že nie sme na ceste do pekla. Vidím to tak, že Európsku úniu donútilo USA a Anglicko prejsť otvorenou bránou do pekla. Teda my v tom pekle už sme. Brusel, ktorý v tom aktívne asistoval za účasti mnohých národných politikov sa však teší a presviedčajú nás o tom, ako je tu dobre, veď je príjemne teplo. Už cítiť zápach síry, a my už len [...]

Človek, čo si to spravil!

20.12.2023

V apríli 2020 som publikoval niekoľko myšlienok. S odstupom času, s blížiacim sa najväčším sviatkom, myšlienky sú stále aktuálne. Veľký Muhammad Ali povedal: „Boha nezaujíma nakoľko si bohatý. Zaujíma ho, koľkým ľuďom si nezištne pomohol.“ Spomalil som, takmer som zastavil. Zrazu premýšľam nad mnohými vecami, samozrejme aj nad zmyslom života, nad tým, čo tu [...]

Kto mieša karty, a kto ich rozdáva

18.12.2023

Nestačím sa čudovať, ako dokázala západná propagandistická mašinéria zblbnúť národ. Rozmýšľanie ľudí je nepochopiteľné, neľudské, a čudné. Dvojaký meter sa stal tak prirodzený, ako to, že dýchame vzduch. Pozrime sa trocha do budúcnosti, na míľniky, ktoré si mnohí pamätajú. Rok 1988-89. Nežná revolúcia. Prebehlo vyšetrovanie udalostí „sametovej [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

dartkn

Hľadanie pravdy je náročné. Ale oplatí sa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 76192x
Priemerná čítanosť článkov: 3175x

Autor blogu

Kategórie