Založ si blog

Nezákonná domová prehliadka – Part 2. Čo je zákonné a čo už nie?

Je utorok, 10. februára 2015, o 8:00 už mám za sebou jednu domovú prehliadku. U mňa doma!

Podľa môjho názoru lov nebol úspešný – policajti nenašli žiadne extrémistické materiály, ktoré by sme zhromažďovali, vyhotovovali, alebo nebodaj šírili a tým akokoľvek porušili zákony Slovenska! Nakoniec svedčí o tom zoznam zadržaných vecí. Počas domovej prehliadky sa pýtam „ochrancov zákona“ (uvodzovky nie sú náhodné, pretože ja si ochrancu zákona predstavujem ináč): boli ste na domovke aj u Slotu, ktorý v masmédiách vykrikoval, aby sme si sadli do tankoch a tiahli na Budapešť? Bez odpovede. Potom my jeden z nich odpovedá: môžete si myslieť čo chcete, ale nikde to nehovorte! Zdá sa mi, že o takomto niečom mi vyprával dedo, že takéto časy boli v 50-tych rokoch. Tak takto si rozhodne demokraciu nepredstavujem.

Ak si teda v obchode alebo na internete kúpite fľašu vína s obrázkom Adolfa, alebo nebodaj knihu s jeho obrázkom a vyfotíte sa s touto „nedovolenou“ vecou a fotku zavesíte na facebook, rátajte aj vy s tým, že budete mať ráno o šiestej zaujímavú návštevu. Nechápem, prečo neurobia domové prehliadky v kníhkupectvách a videopožičovniach, kde sa takéto predmety bežne predávajú. A ako je možné, že v kinách sa premietal film o Hitlerovi? To že máte doma vec s podobizňou Adolfa je skutočne veľmi vážna forma ohrozenia demokracie Slovenska. Tiež mi vŕta hlavou jedno meno: PhDr. Daniela Baranová, PhD., ktorá vydala svoje odborné vyjadrenie v zmysle, že skúmaný materiál má znaky extrémistického charakteru. Kto je vlastne táto osoba, na základe ktorej vyjadrenia vydá sudca povolenie na domovú prehliadku? Ak táto pani zle posúdila predložené materiály a spôsobila mi tým újmu mojich práv, bude sa niekomu zodpovedať? Alebo ju požiadajú aj na budúce? Osoba s podobným menom sa nachádzala na kandidátnej listine MOST-HÍD vo voľbách v roku 2014 do mestského zastupiteľstva volebný obvod 1 v Banskej Bystrici. Zaujímavá to zhoda náhod?!

PS: internet, pokec alebo facebook sú skutočne nebezpečné programy. Neviete, kto Vás na nich sleduje a potom na Vás vykonštruuje podobný prípad, ako som zažil ja (síce len ako majiteľ bytu). Nenalette nikomu, kto zverejňuje provokačný materiál, ani ak ho dobre poznáte! Neklikajte na takéto odkazy, nelajkujte ich!!!!!!!!!!. Nezverejňujte svoj názor, lebo zajtra urobia aj z Vás ďalšieho extrémistu Slovenska!

Na záver: Ďakujem policajtom z Nitry, konkrétne mjr. Ing. Mgr. Dušan Jóža – vyšetrovateľ, kpr. Mgr. Róbert Galo – st. referent, npor. Mgr. Juraj Bence – st. referent, npor. Michal Bárta – krim. technik, ako aj policajtom z Komárna, konkrétne Stanislav Macejko + kolega ktorého meno neviem, že tak vzorne dbajú o názorovú bezpečnosť občanov Slovenska – hodil by sa názov MYŠLIENKOVÁ POLÍCIA. Ďakujem bývalým kolegom, že tak príkladne vykonávajú svoju prácu. Poďakovanie patrí aj doktorovi Tiborovi Šulákovi, sudcovi Okresného súdu v Komárne, predseda senátu pre trestnoprávne súdne oddelenie, nakoľko príkladne preskúmal všetky okolnosti a na základe vážnych dôkazov (neviem akých) vydal príkaz na vykonanie podľa mňa protizákonnej domovej prehliadky. Zadržané veci sú tomu dôkazom. Očakával som od Stanislava Macejka, že ako bývalému kolegovi sa pri príchode do môjho bytu aspoň pozdraví, ale bál sa mi pozrieť aj do očí. Možno mu to nedovolilo jeho svedomie lebo dobre vedel, že celý prípad je nezmysel. Tiež je napríklad zaujímavé, že o osoby, ktoré bili chlapca a kričali: „zabijeme ťa ty skur…. žid“, žiaden záujem tento expert na extrémizmus neprejavil napriek tomu, že bol prítomný pri výsluchu ako zúčastnená osoba. Zaujímavý postoj policajta k jednotlivým prípadom, alebo my nezostáva iné, len si myslieť že tých skutočných extrémistov sa pán policajt bojí.

Je utorok, 10. februára 2015, o 8:00 už som v práci.

Problém je to, že ja ani nikto kto býva v mojom byte NIE SME EXTRÉMISTI !!!!!

Samozrejme prípad sa týmto nekončí. Pokračovanie v ďalšom blogu.

Človek, čo si to spravil!

20.12.2023

V apríli 2020 som publikoval niekoľko myšlienok. S odstupom času, s blížiacim sa najväčším sviatkom, myšlienky sú stále aktuálne. Veľký Muhammad Ali povedal: „Boha nezaujíma nakoľko si bohatý. Zaujíma ho, koľkým ľuďom si nezištne pomohol.“ Spomalil som, takmer som zastavil. Zrazu premýšľam nad mnohými vecami, samozrejme aj nad zmyslom života, nad tým, čo tu [...]

Kto mieša karty, a kto ich rozdáva

18.12.2023

Nestačím sa čudovať, ako dokázala západná propagandistická mašinéria zblbnúť národ. Rozmýšľanie ľudí je nepochopiteľné, neľudské, a čudné. Dvojaký meter sa stal tak prirodzený, ako to, že dýchame vzduch. Pozrime sa trocha do budúcnosti, na míľniky, ktoré si mnohí pamätajú. Rok 1988-89. Nežná revolúcia. Prebehlo vyšetrovanie udalostí „sametovej [...]

Kto je vinný?

15.12.2023

Otázka, ktorá bude v januári často položená pri kontrole dokladov vodičov. Ako občan snažiaci sa dodržiavať zákony a predpisy, a hrdý držiteľ „ružového vodičáku“, navštívil som pred rokom oddelenie výroby dokladov ministerstva vnútra. Vedel som, že čochvíľa príde čas na výmenu môjho vodičského preukazu, vyrobeného v roku 1993. [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 07:16

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

dartkn

Hľadanie pravdy je náročné. Ale oplatí sa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 73621x
Priemerná čítanosť článkov: 3201x

Autor blogu

Kategórie