Sme na ceste do pekla?

6. apríla 2024, dartkn, Nezaradené

Nie, nie sme! Ja si myslím, že nie sme na ceste do pekla. Vidím to tak, že Európsku úniu donútilo USA a Anglicko prejsť otvorenou bránou do pekla. Teda my v tom pekle už sme. Brusel, ktorý v tom aktívne asistoval za účasti mnohých národných politikov sa však teší a presviedčajú nás o tom, ako je tu dobre, veď je príjemne teplo.

Už cítiť zápach síry, a my už len čakáme, kedy nás do kotla s vriacou smolou sotia. Slováci si to ale vôbec neuvedomujú. Dokonca mi to pripadá tak, že časť Slovákov sa tomuto aj teší. Byť v teple je predsa dobré. A tých, ktorí sa zubami nechtami bránia posunúť sa o krok k okraju kotla, pomaly sácajú vpred.

Prečo si to myslím? Tento dojem som nadobudol z EÚ. Z rozhodnutí euroúradníkov, z rozhodnutí schválených v Bruseli. Z rozhodnutí, ktoré robia politici krajín EÚ!

Pandémia: bezhlavé nakupovanie vakcín madam VonDerPfizer, miliardový biznis, utajené zmluva, ktorú dodnes nevideli poslanci europarlamentu, teda zástupcovia ľudu, ktorých peniaze sa na tento nákup minuli. Kto je víťazom pandémie? Americké farmakofirmy. Veď vakcína je predsa sloboda. Či? Európania sa museli očkovať, migranti prečo nie?

Ukrajina, Sankcie, Zbrane: viesť vojnu s jadrovou veľmocou a nadieľať sa, že ju EÚ môže s pomocou NATO vyhrať, je myšlienka skutočne chorých mozgov a šialencov. Na dodávkach zbraní samozrejme niekto veľmi dobre zarobí. Nie však EÚ, ale určití jednotlivci. Sankcie ako sa ukázalo, sú úplne nezmyselné a spôsobili problémy akurát len obyvateľom EÚ. Nevadí, opäť určití jednotlivci a USA na týchto sankciách zarobili, a uvalili ďalšie sankcie, aby zarábali ešte viac. Záverečný účet platia všetci obyvatelia EÚ vo forme rapídneho zvýšenia cien.

Autá, GreenDeal: prechod na elektromobilitu je možno skutočne hudbou budúcnosti, ale dnes nútiť firmy aby prestali autá so spaľovacími motormi vyrábať, a obyvateľov nútiť aby elektroautá kupovali, je úplné šialenstvo. Práve včera som čítal príspevok na FB, že cesta k moru do Chorvátska trvala o 6 hodín viac – auto bolo potrebné nabiť počas cesty. Predstavte si, že by tých elektroáut bolo 10x viac, kde by ich nabíjali? No a potom tu máme výrobu elektriny, ktorej viac ako 50% vyrobia v rozpore s princípom zelenej Zeme.

Otepľovanie: len na Slovensku za posledné roky zastavali viac ako milión hektárov úrodnej pôdy. Postavili veľkosklady, továrne, cesty, obchodné centrá. Betón a asfalt. Viete aký má vplyv betón a asfalt na teplotu prostredia? Choďte do veľkomesta a zistíte. Teplota vzduchu vyššia o 5-10°C a sucho. A majitelia týchto fabrík, veľkoskladov a obchodných domov nás presviedčajú, že to naše autá a my, obyčajný ľudia sa máme uvedomiť. A viete kam sa podela úrodná vrstva zeme s pod tých fabrík? Počul som, že skončila v zahraničí.

CO2: tí čo presadzujú agendu CO2 nevedia ani to, koľko tohto plynu je v ovzduší Zeme. Dnes to je 0,040%. Tento plyn sa nazýva aj plynom života – potrebujú ho k životu všetky rastliny. Čim viac CO2, tým bude zelenšia Zem. Vedci zistili ešte jeden fakt: počas kovidu došlo v Číne k odstaveniu množstva veľkých producentov CO2. Po poklese CO2 v atmosfére sa z oceánov tento plyn začal uvoľňovať a úroveň sa vyrovnala. Nás obyčajných ľudí idú regulovať, ale nehovoria no tom, že veľké námorné lode, bojové plavidlá a letectvo produkuje 99% tohto plynu! Nakoľko tieto prostriedky patria k boháčom, o nich nesmú hovoriť ani vedci, ani média. Tak ako sa nehovorí ani o tom, že značnú časť ekologických elektroáut napája elektrika vyrábaná v uhoľných elektrárňach!

Novodobá chémia: pri pestovaní novodobých geneticky upravovaných poľnohospodárskych produktov sa samozrejme používa chémia. Svinstvá, ktoré v mene zvyšovania produktivity prehliadame. Svinstvá, ktoré enormne devastujú životné prostredie. Svinstvá, ktoré povolili euroúradníci. Aby zasa určití jednotlivci zarobili. Nemáme dostatok úrodnej pôdy a ľudí je stále viac? Potom my vysvetlite, prečo na ornej pôde stavajú slnečné elektrárne? Prečo na úrodnej pôde stavajú fabriky, veľkosklady, v ktorých budú onedlho pracovať roboti, a nie ľudia?

Mohol by som pokračovať v predkladaní ďalších a ďalších faktov, prečo. Prečo si ja myslím, že EÚ nie je na ceste do pekla, ale v tom pekle už je.

Je potrebné konať! Konať skôr, ako nás do toho kotla so smolou sotia.